Thursday, December 10, 2009

sYukur..

assalamualaikum..

terima kaseh..syukur sangat2..alhamdulillah~
tiada lain perkataan yang mampu ku ungkapkan selain bersyukur kepadaNya..
dugaan yang tidak seberapa itu membuatkan aku semakin tabah & kuat.. (incredible HULK)..
aku tahu DIA menyayangiku..kita takkan diuji dengan ujian yang mengatasi kemampuan kita..
ade hikmah yang tersembunyi di sebalik segalanYa..

khabar brita yang aku trima dari seorang teman mampu membuatkan aku tersenyum2 kambing seketika..(ala2 gedik gitu)..
prasaanku bercampur baur tatkala mendengar perkhabaran itu..
terharu, suka, gembira, takut, berdebar, nerves n mcm2 lagi.. sngat suka melihat senyuman sendiri dalam cermin ketika ini..ngeh2~
maseh bersyukur mempunyai kluarga, teman2 lelaki n wanita..untukku kongsi kemanisan ini bersama.. aku perlu bersiap sedia seluruhnya dari aspek fizikal n mental..
berharap agar tahun baru yang akan datang membawa sinar2, nur2, cahaya2 kebahagiaan buatku.. :)

-telok sengat, kota tinggi-
"Ucaplah Alhamdulillah
Syukur kita kepada Allah
Selawat ke atas Nabi
Muhammad Ya Rasulullah"

~fasa baru hidupku baru nak bermula~

5 comments:

aaa said...

dpt posting ea..

♥ Reen ♥ said...

dh lme x g teluk sengat....pdhal jiran je huhuhu

cikwana said...

reen,
cantek tau view kat situ..
lagi2 time magrib tu..huhuh

hisham said...

salam terjah...berite baik ape ni,,,hehe

acik | uyul said...

tahniah, beb~
gumbira selalu taw (^^)