Thursday, September 10, 2009

pASRaH~

assalamualaikum..

selamat berpUasa semua
lame tak update blog ni..nasib baik blum bersawang lagik..
hari ini genap 4bulan 3hari cikwana duduk umah je..
memang tak keje..buat ape nth..huhuh..bukan takmo keje, ade sebab2 tertentulaa..
nasib baik kat umah ade streamyx..takla bosan sgt..kalau tak asik bermain dgn emosi je.. ermmm...kalau main ting2 ok gak..

diam tak diam, Lebih kurang 10 hari lagi kite nak menyambut lebaran..
kwn2 da siap persiapan??
baju?
tudung?
kasut?
kuih2?
hahahha
tajuk entri ni takde kene mengena langsung kan..
pasrah jeLa..

~meniti 10 malam terakhir Ramadhan~

9 comments:

♥ shiMawar ♥ said...

xpe le..selagi ade msa duk umah ni, xpe le..kang ko kena anta gi sabah sarawak, msa tu dh ssh nk blk..so, gunakn kesempatan ni sebek2nye ek.. :)

acik | uyul said...

yea. jom pasrah bersama
T____T

p/s: aku takde kuih raye. monjong la ke rumah aku wey~

ain comeyl said...

baju raya da ade..
tudung raya da ade..
tapi nak beli 1 warna lagi,
sempat ke tak ek..
kasut raya yg tahun lepas..
kuih raya?
erm..xpe..acik uyul, cik wanamana, ewa bulan, cik nisa143 nak poskan ke rumah aku..
yeye
xsaba nye nak balik raye..
balik kampung..
o o o balik kampung..
hati girang.

acik | uyul said...

ain comeyl,
sape nak pos ke umah kamu??
aish~ tutup la malu kamu tuh
haha
(n__n)v

cikwana said...

shimawar,
itula pasal..aku terima seadanya..=)

acik|uyul,
ko monjong umah aku dulu la..
pastu kite pasrah..

ain comeyl,
ko dtg umah aku bwk kueh raya tau..
pakai skali bju2 raya, kasut raya, tudung raya..jgn lupe bwk duet raya..

mari kite ramai2 pasrah..
jom~

Cik Raidah said...

kini aku pasrah..dgn segalanya..

weh.
aku nk pow kuih raya kt umah ko tao..
jgn lupe tu..
ingat..
:)

cikwana said...

cik Raidah,
bole..takde masalah langsung..
yok g marhaban yok..
prepare lagu baru nak tahun nih..
hahahaa

Suryani said...

aku tau..pasrah sebab xprepare pape utk diri sendiri utk ni raye kan..

cikwana said...

pandai pun awak suryani..=)
hihihi